sobota, 30 listopada 2013

Oj dawno mnie nie było... Oj dawno... Dużo filmów zdążyło przewinąć się przed moimi oczami ;) Ale za dużo działo się w moim życiu bym miała czas na napisanie posta. Mam nadzieję, że uda mi się nadrobić zaległości ;)
Cóż, może zacznę od sprostowania mojego poprzedniego postu (choć na czas, gdy go publikowałam był aktualny). A otóż Charlie Hunnam odrzucił rolę Christiana Greya (cóż, nie dziwię się, bardzo trudno jest zagrać jedną z najbardziej pożądanych postaci literackich ostatnich lat). Według informacji, na dzień dzisiejszy, pana Szarego ma zagrać Jamie Dornan. 
Tego pana znam jedynie jako piekielnie seksowny szeryfa Grahama z serialu "Dawno dawno temu" (szerzej pewnie znany pod oryginalnym tytułem - "Once Upon a Time") ;) 
A to kilka zdjęć odtwórców głównych ról z sesji promującej :
Czy sprawdzi się on jako ucieleśnienie marzeń niejednej z kobiet pomiędzy 1 a 101 rokiem życia? O tym przekonamy się w Walentynki 2015 roku.
Swoją drogą ciekawy zabieg marketingowy - wypuszczać taki film w święto zakochanych ;) Ciekawe ile pań wyciągnie swoich partnerów do kina na ten konkretny obraz? ;)

1 komentarz: